My date with Drew

hemma nu....
slog nog nytt rekord på att cykla hem....det var ju så himla mörkt :P

var iaf å fikade hos moster, var inte så många där ; min familj, hon, morbror och kusinbarnet Sebastian.
kusin Jessica kom ju iofs för att hämta Sebbe sen.
men det var trevligt iaf, goda kakor ;)

kollade på grishuset oxå "där ska cilla bo sen" / moster
tack för att jag blir förväxlad med en gris :P

blev getingstucken idag oxå, tack för det, hade jag gjort ngt kanske, nej jag var faktiskt helt oskyldig, bara stod där......under kjolen oxå?!
som tur var var jag inte känslig, så det stacks bara lite

kom hem och höll på att dö av värmeslag

blev ingen ridtur idag......äckelåskan höll ju på typ hela tiden
dessutom tror jag pållen var på springa-iväg-å-gömma-sig-humör, då e de ingen mening att ens försöka.

betsämde mej för att umgås med amanda istället, ringde lollo oxå men hon dizzade oss som vanligt, va i stugan :(

hoppade studsmatta å funderade på om vi skulle leta reda på några volvoraggare, men orkade inte
eddie ringde så det blev filmkväll med han, jens och koffe ;D

filmen verkade vara askass men visade sig vara riktigt bra
bra när man inte har så höga förväntningar på saker och ting, då blir de oftast bra, gäller för det mesta :P

kul och cykla hem, många volvobilar att spana in

Kjamar

shit, varför kan inte alla jag tycker om ha det bra och vara glada
livet är ruskigt skruvat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback