msn :P

Ciss säger:

hatar du mej nu ;P

.:IRA.PiLs säger:

mm 4 ggr...

Ciss säger:

va ska jag göra för att du ska sluta hata mej ??

.:IRA.PiLs säger:

hmm..

Ciss säger:

ska jag hmmma?

.:IRA.PiLs säger:

nu hatar jag dej 5 ggr

:IRA.PiLs säger:

nej..

.:IRA.PiLs säger:

du ljuger..


.:IRA.PiLs säger:

nu måste jag hata dej 6 ggr:

Ciss säger
wtf:-O


.:IRA.PiLs säger:

så går det när man ljuger..


Ciss säger:

jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna ditt hat


Ciss säger:

ljuger?


.:IRA.PiLs säger:

Ciss säger:

nu blir jag ju jätteledsen ju


Ciss säger:

men jag blev ju de när du sa att du hatade mej


.:IRA.PiLs säger:

nu ljuger du igen.. (7ggr)


.:IRA.PiLs säger:

^__________^


Ciss säger:

men..



.:IRA.PiLs säger:

kul o va lite dryg ibland


vilka gulliga kompisar man har :P
jaja, pils e ju iaf den bästa hissreparatör jag vet:D

 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

även den ända antar jag xD

2006-07-04 @ 00:23:38
Postat av: Amäända

Fredrik, bara en fråga.. vad FAN har en ända med det här att göra? XD

Postat av: Anonym

YEAH!! jag är bäst :P
*fu @ fredrik -.-*

2006-07-04 @ 19:44:37
Postat av: Fredrik

Men SKITROLIGT Amandra

2006-07-04 @ 23:13:45
Postat av: Amäända

HAHA, jag tyckte det ;P

2006-07-05 @ 08:03:53
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback