måndag

jag gillar inte måndagar, inte ens på sommarlovet,  allt känns jättesegt
konstigt nog är jag mkt tröttare idag än vad jag var igår

ska iaf börja ett nytt liv idag
jag kan inte påstå att jag ska bli en bättre människa, jag menar hyr ska man kunna färbättra ngt som redan är perfekt :P
nej, men jag ska bli annorlunda(?) lr nåt, så kanske jag slutar vara så socilat missanpassad å blir mer nöjd med  mej sj......

livet kan inte vara bara solsken, det måste regna då å då

men regnperioderna är lättare att uthärda med en smula envishet å goa vänner
känner en viss tacksamhetsskuld i de fallet, men jag skulle ställa upp även om de inte varit så
<3

undrar om man pallar bresse idag, de e ju så ruskigt långt å cykla :P


Kommentarer
Postat av: Amäända

hur går det med starten av ditt nya liv? ;] själv äter jag glass just nu.. grrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback