lillebrors namnsdag

fixade mitt rum igår kväll, blev jättefint :)
normal sysselsättning mitt i natten :P

löste korsord med farmor idag, lärde mig en massa nya ord
pratade med farbror och faster också

var tvungen att åka hemifrån medans de var kvar dock, hovslagaren skulle ta hand om min älskling

han blev lite lätt irriterad på henne :/
"hur fan går den egentligen?"
men det löste sig till slut
fick "ung-student"-rabatt, bra å va polare med hovlsagare, hihi

åt tårta å träffade morfar å mormor
sen var det bad i klubbholmen som gällde

sen blir det väl en ridtur kanske......

Kjamar

hur står folk ut egentligen, eller är det så att de inte gör det?
isåfall kan jag faktiskt förstå dem......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback