going far far away :/

imorgon åker jag, eller för att vara exakt, senare idag åker jag. ska vara borta till på nästa söndag!
först stuigan,
sedan småland och hälsa på morbror Bengt
och sedan Öland och sola ;D.

blir nog bra de......lite tråkigt att folket ska roa sig utan mej bara :/
men jag överlever nog det, antar jag

när jag kommer hem ska det iaf bli ordning på mitt liv, på alla sätt och vis!
har faktiskt packat ner springkläderna och de SKA användas!!!



finns en mikroskopisk chans, men jag ska inte ens tänka på saken, leder bara till besvikelse :/

om det inte hade en förmåga att krascha av sig självt skulle jag nog sabba det,  är innerst inne lite rädd för det där seriösa.......men  det verkar så underbart och är fan inte farligt

soon, I hope ......at least some of it, please

Kjamar

hoppas verkligen att det blir bättre
<3

Kommentarer
Postat av: amäända

gonna miss you! (L)

Postat av: amäända

ohhh, idag kommer du heeem! :D :D :D :D :D

2006-08-06 @ 10:39:20
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback