efterfest

kom precis hem från hamnfestivalen :D
förutom frusna tår å fingrar å trötta ben är allt kanon :D

blev ju inte direkt som jag hade planerat, men de hade jag inte väntat mig heller :/
hade verkligen askul :D
kan faktiskt inte komma på när jag hade så här roligt då jag partade nykter sist......hamnfestivalen för 2 år sen kanske.....trevligt sätt att fira minnet på :P

kollade självklart på tobbe trollkarl :D alexandra å amanda gjorde mej sällskap, precis som förra året :D
tobbe var rätt kul, lite käppp, men jag gillar knäppa folk så .....

sen käkade vi...åt kycklingspett med ris å några konstiga chips som jag fick av min lillebror.

sebastian böjade medans vi käkade, gjorde dock inte speciellt mkt, han sa att han hade tråkigt å de kan jag förstå, hans låtar var inte alls i min smak, man man kan ju inte ha kul jämt ;)

träffade mickan å jossan :D å en massa andra klasskompisar å annat trevligt folk :)
satt typ å snackade tills de var dags för the Poddles. de är verkligen jättebra, även om man inte kan låtarna är det jättekul åse dom ändå för dom showar så bra.

när de sjungit klart träfafde vi teknikarna :D å massa annat folk lite varstans. dans!!!! :D

schlagertältet å nattklubbstältet  rockade fett :P

jag har oxå lärt mig en sak idag: pussa inte killar med skäggstubb. det kittlas å svider efteråt :P

vissa människor är verkligen korkade, måste typ skrika rätt ut saker soom man försöker antyda lite diskret för att de ska fatta....kanske ändå var bra att de blev som de blev......annars..ähh skit samma

tänker faktiskt inte slänga den stackars självmordsbenägna rosen

den symboliserar att man aldrig ska ge upp tycker jag
ngnstans där ute finns den rätta för alla lr ngt :P

varför slutar det alltid med att det är pils, jag å amanda som tar farväl sist, ngn form av tradition? :P


seriöst, ge er snälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback