bloggberoende?

tja annars borde man inte sätta sig framför datan när kman kommer hem kvart i 4 på morronen:P
gick  la mej halv 5, men sov ju till 11 så de va ganska lugnt

hänka på familjen till stan, körde en massa
öb, bibblan, bergvreten, coop å så hem

käkade kycklingklubbor på  hamnfestivalen :)
var inte så mkt drag där idag, mest barn....menmen

hjälpte mor å handla å när jag fikat jordgubbar å glass hemma cyklade jag till klubbholmen
där var amanda å hennes mor :)

seriöst, kylskåpet måste ha en dubbelgångare lr så e jag ruskigt förvirrad (de sista e väl mest troligt :P)

när jag käkat middag körde jag å hämta lillebror i bergvreten.

nu ska man väl hitta på ngt socialt kanske, annars har jag ju alltid mitt godis :P
dizzar hamnfestivalen idag, inga bra artister å det blir aldrig lika bra andra dan, så e de bara

å ja amanda jag stavade fel på the poodles, men mina fingrar var stelfrusna å jag orkar inte ändra det nu :P

faktiskt skäms jag inte det minsta när jag får sådana kommentarer
jag blir snarare stolt
kanske lite stört, but that's me :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback