Ännu en stulen lista :D

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Självklart ;;D "Hellre ökänd än okänd"
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar
Brukar du sjunga i duschen?
 Om man kan kalla mitt skrålande för sång, så ja
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Sport på tv är inte min grej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Varför inte?
Vad är viktigast för dig?  Vänner, familj, min häst och musik
Laddar du hem musik och film från Internet? Kan man göra det?? Hur då??
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Slösa := Antagligen resa, mina vänner och familj kanske också skulle kunna få åka någonstans om de är snälla :P Köpa en cab!!
Vad är det bästa med julafton?
Kalle Anka
Tänker du mycket på ditt utseende?
Haha XD, finns det folk som inte gör det??
Vad får dig att slappna av?
Musik, vänner, roliga fester och umgänge med min häst.
Tänker du ofta på sex?
Alltid XD
Är du skyldig någon pengar?
Min pappa, men det har han nog glömt :P
Är du mörkrädd?
  Gör mitt bästa för att ignorera det :/
Vilken färg är snyggast?
Lila
Tycker du matte är svårt?
Hmm, har förträngt allt........
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Det är helt bortkastade pengar
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
en total makeover??
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Ingen aning
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Oftast mig själv, ibland min familj
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Alla har en egen vilja
Har du piercing?
Nope
Bråkar du och dina syskon ofta?
Ja, tyvärr
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Det är flera
Läser du ofta böcker?
Ja
Vad föredrar du för sorts filmer?
 Antingen sådan där allt blir bra på slutet, eller riktigt djupa som man gråter av.
Vad slösar du mest pengar på? Sprit och kläder
Vill du gifta dig?
Behövs det?
Vill du ha barn?
Troligen, när jag blir en aning mognare
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
Simphsons e bra
Vilka länder har du varit i? Danmark, Finland, Portugal och Cypern
Vilka husdjur har du haft innan?
 Hund, katt, fiskar, sköldpaddor. Nu har vi 4 katter och en häst.
Solar du ofta? Jag är soldyrkare.
Är du bra på att laga mat? Beror på vem du frågar ;)
Var badar du helst? I Bresse bland liken :P
Vad dricker du för alkohol? Ren sprit blandad med läsk, så det bara smakar läsk
Vad använder du för droger? blogg.se och msn
Vilka djur är du mest rädd för? fästingar (?)
Vad tycker du om monarkin? Sånt hör hemma i forntiden, men orka bry sig egentligen.
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och Tyska(?)
Har du någon gång skadat dig allvarligt? nej
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp & Orlando Bloom *dregel*
Gillar du att dansa? Självklart!!
Vad har du för klädstil? Gott och blandat
Är du flygrädd? Var länge sedan jag flög.....
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Passiv rökning är inte så bra, så det är bra!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, vatten, bara vanligt vatten
Vilken är din favoritglass? Har ingen, typ all glass är god
Tror du på ett liv efter döden? Verkar konstigt om allt bara skulle ta slut......
Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe=BLÄ!!
Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung
Vill du gå ner i vikt? Nej, jag siktar på att bli tjockast i stan, dahh
Personlighet? Min alldeles egna
Har du varit deprimerad? Till och från.
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat, skulle inte tro det
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Är det en riktigt bra film behöver man inte äta, annars gillar jag det mesta
Lever dina föräldrar tillsammans? Jo
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? "Passa dej, jag kan karate" why not?
Har du tandläkarskräck? Det är roligt att gå till tandläkaren!
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej, inte seriöst iaf
Är du en morgon eller kvällsmänniska? kvällen är den bästa tiden på dygnet
Vilken hårfärg har du naturellt? råttfärgat :(
Biter du på naglarna? Inte nu längre, nu är jag på fingrarna
Är du beroende av något? Bloggen, social stimulans(vänner) och uppmärksamhet
Hur ofta motionerar du? När jag känner för det, inte så ofta som det borde vara dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback