åh va jag e duktig

hjälpte mormor å sätta upp nya gardiner idag och sköljde en blomma
fick 50 spänn, ganska bra betalt ;)
aja ska hjälpa henne lite mer, annars känns de som jag utnyttjar henne å de tycker jag inte om att känna

I wanna go to neverland and never have to grow up......but never is an awfully long time :(
and I think I would miss my friends a lot.....you can come with me:)
peter pan är så underbar!

å efter lunchen ska jag övningsköra in till stan..
.....om pappa har lagat hålen i golvet dvs
annars drar de så mkt om fötterna ;P

och idag ska försöka undvika att drabbas av panik...hehe...annars kan jag nog fortsätta drömma om körkortet


Kommentarer
Postat av: amäända

idag kommer du hem, min supersöta älskling! LOVE YOU! det är knappt så jag har klarat mig utan dig :P

Postat av: amäända

YEY!
du är hemma hos mig snart :D:D:D:D:D

2006-07-10 @ 11:50:05
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback