<3

kom nyligen hem från bresse....där var de livat :)
amanda, å jag, bullar, pan pizza, marscmallows, sprit, öl å lite musik :)  å självklart en grill

fast de e ganska värdelöst å köra "jag har aldrig" me ngn som man typ redan vet allt om :P

första gången jag köper öl, inte ens då e jag laglig, köper ut till en minderårig :p
but i'm happy you are late, otherwise maybe we shouldn't be friends, and that would be a pity!

helt öde förutom oss, men seriöst de spelar absolut ingen roll när man partar som oss :P

om jag nu e helt knäpp e jag iaf inte ensam, <3 amanda
internet snart :P

sorry alla jag råkat såra den senaste tiden, är helt enkelt helt kass på att umgås med folk!
fattar seriöst inte hur ni står ut, tycker om er :)

once secret, always secret
that's a promise

Kommentarer
Postat av: liss

ha mysigt :) hoppas du inte va allt för galen öda med kompisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback