26/7

det blev en ridtur igår kväll, tur det! 
var ett av de tillfällen då jag verkligen inser varför jag är upp över öronen förälskad i min häst :D
Prudy är en av de underbaraste ingredienserna i den soppa som ska föreställa mitt liv :P

var ganska seg hela dan
följde med familjen till bryggholmen, hyrde roddbåt och rodde från koffsan
det var faktiskt rätt kul

hällde i mej en massa god mat och begav mej till stallet

galopp och lufs i skogen <3
kan man ta med en häst på 500 kg i resväskan ?....will miss her

kom hem å fikade lite
hoppade studsmatta i mörkret

sedan kom amanda :D

satt på mitt rum å lekte med "supersalvan" och diskuterade vårt nya intresse: bilar :P

sov till slut.....

Kjamar

gör massa dumma saker när jag är arg :(
vet inte ens varför :/

hormoner?

nej, den bästa lösningen är nog konstruktivt självplågeri (=träning) :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback