Torsdag, fredag & lördag

Torsdagen började med lite hetspluggning, ca 15 min innan svenskan började, fortsatte dock lite under svenskan, självklart inte när det var föredrag, men när vi lyssnade på Bellman, som förövrigt gjorde riktigt bra musik. de som pratade var duktiga, intressanta tankar...
    religionsprov sen, gick hyfsat, glömde dock nån av huvudpunkterna och Muhammeds "budord", inte för att d känns som om jag orkar bry mig....
    jobbade md New Age sen, tja, man kan alltid bli förvånad, eller hur Matilda :O käkade lunch sen, 2 polarpärlan, lite soppa och paprika, traskade till bussen sen och åkte ut till stallet, blev en promenad oxå, bussen stannar vid Villberga kyrka, men med musik var d helt ok.
    tog Prudy först, vi utforskade omgivningarna, träffade på riktiga travhästar, d var spännande......Prudy var knäpp, men d va kul :P
    sanerade Jessie sen och begav mig ut i mörkret, tog en kortare sväng med henne, var lite mör efter enochenhalv timmes turen med Prudy, dessutom var Jessie lite tjurig å jag ville inte åka av.
    pappa kom å hämtade mig efter 6 och en halv timme, då var jag faktiskt rätt sugen på att åka hem då....
käkade pizza och sen var d kladdkaka med grädde och fruktsallad, Andreas hade namnsdag, fick en biocheck......orkade inte ens börja på kemilabben..kollade på Anders&Måns istället och läste en bok, alldeles för länge....

en helt ok dag......

hade ngn form av dansaerobics på idrotten, tyckte d va riktigt kul, trots förvarningarna...
sen va d engelska,läste bok och försökte gå i mina nya högklackade, d va lite vingligt å ömt
pyntade skelettet på lunchen, fast vi hann inte göra så mkt..
     labbade på kemin sen, kändes som en rätt meningslös labb, fast å andra sidan känns allt på kemin fett meningslöst tycker jag, sedan mådde jag inte speciellt bra efter min lunch heller....2 hårdbröd och broccoli, morötter och blomkål..ingen höjdare
    hängde me Amanda tll estet där hon fick en filmrulle å tog sen sällskap till Idrottshuset, hon skulle sola å jag simma....kom på att hon skulle hänga me å rida på lördan, "bara du inte ramlar av":P skönt att simma, tog mina vanliga 45 minuter
    körde å hämtade Jakob sen hem
tog d lungt å läste fram till maten, kollade på första avsnittet av julkalendern, den verkar bra, mysig och julig, sen va ja så trött att jag gick å la mig typ 8, mamma påstod att d inte va normalt, men vafan.....

inte arg,.....men kanske förvånad.....

var pigg klockan 7 imorse, vilken skillnad. körde till stallet och släppte ut de små sötnosarna. mockade å fixade allting å vid strax efter 10 kom Amanda.
    borstade hästarna och red, d gick jättebra, förutom den lilla incidenten när Jessie blev less på mig å drog iväg, d va lite läskigt, men ingen ramlade ju av så...
körde hem Amanda å hämtade mamma på COOP, käkade å duschade 
städade mitt rum, bytte lakan och bytte gardiner, nu e de jul i mitt rum, asnice!
har även massa lysande stjärnor, pluggandet gick däremot sämre.....gjorde faktiskt mit bästa...

nä, sova nu....stallet imorrn me.....

locking for something pointsless

Pussar & Kramar / C

Ps. kolla in den här
bloggen, mums säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback