Snö, argumentsämnen och lite julstämning

Hade ingen samhälle idag, förberedde julavslutningen istället.
den verkar bli helt ok, verkade som en tråkig idé men resultatet blir nog bra.

sen hade vi kemiprov :/
kändes väl sådär, men det gick förhoppningsvis hyfsat.

käkade fil till lunch, jag är kinkig den här veckan tror jag...

jobbade med viktväktarna ett tag på lunchen,
elin och jag var nära att börja slåss idag med,  julstämningen är verkligen otrolig :/
pratade med elsemaj om det
här  (obs! kolla inte om du är känslig) lite lätt vidrigt, men jag är fortfarande för abort.

labbade vidare på fysiken, centripetalkraften är komplicerade grejer.
sen spånade matilda och jag idéer att argumentera för/emot. det var kul!

hade planerat att rida efter skolan, men det blev inte så. d
et snöade rätt mkt och jag vill inte åka E18 då.
dessutom var jar rädd att få tillbringa natten i stallet utan middag ifall det skulle bli värre väder, tror inte hästen uppskattar att jag sover i hennes box.

åkte hem istället, körde en liten bit, var lite läskigt, halkade mig igenom COOProndellen. segade fram till maten. efter det roade jag mig med att försöka tillverka en fågelmatare till morfar av en halv cocosnöt, jordnötter och cocosfett. det var en smula komplicerat, lyckades iaf smeta cocosfett i hela köket....
blev rätt bra till slut ändå.

filade lite på kemilabben, jag e sen jag vet, säger bara "google ftw!"
fast wikipedia kankse inte e den bästa källan.

beställde hem en massa filmer från lovefilm.se, dock mest barnfilmer, brorsorna får ju inte se "farliga" filmer, och bra filmer vill de ju inte se.

skulle ha gått och lagt mig för länge sedan, men det blir inte så...


It's just a ride, it's just a ride
no need to run, no need to hide
It'll take you round and round
Sometimes you're up
sometimes you're down
It's just a ride, it's just a ride
don't be scared
don't hide your eyes
It may feel so real inside
but don't forget it's just a ride


Kolla in Jem


dgfiwfghiu

Pussar & Kramar / C

Kommentarer
Postat av: amäända

själv räknade man matte igår.. och köpte julklappar till *censur* och *censur*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback