Onsdag -Torsdag

Gick bra att köra till skolan trots halkan.
Postade ansökan till Pliktverket, får se om jag får göra lumpen sen då.
Skulle vara lite kuligt.

På svenskan sjöng vi julsånger^^
Redovisade New Age på religionen, det gick jättebra. Fick MVG i religion oxå, fast jag hade egentligen inte förväntat mig ngt annat:P
Övade lite till julavslutningen innan lunch.
Sen var det fysik, försökte få till lite julstämning men det var MatsOlof inte så inne på.

Efter skolan gick jag på stan och försökte hitta julklappar, vilket gick mindre bra. Köpte däremot en baddräkt till mig själv. Åkte hem och käkade jordgubbskräm.
Sedan körde jag till stallet, det gick bra, trots att en självmordsälg sprang ut på vägen.

Det var halkigt att rida, kunde inte brodda, hästens hovar har ju växt ut i broddhålen. Var lite tjurig mot hästen, men det gick över som tur var. Maybe we need a little break?

När jag kom hem läste jag Eragon.

Imorse hade jag tänkt gå upp tidigt och åka in och simma, men jag ångrade mig och sov lite till och tog sedan sena bussen in till stan. Kollade lite på stan och fick en del idéer, lånade även några böcker. Hittade Amanda och Matilda i skolan.
Efter lite fil traskade vi till bussen, i mitt fall nynnande på en j*vligt dryg julsång.
Hade en tevlig bussfärd till V-ås. Strövade runt planlöst som man alltid gör där, hehe.
Matilda hittade en hel del julklappar och även Amanda hittade en del efter lite ångest.
För min del gick det inte så bra, hittade bara en julklapp. Fast jag har bara 2 kvar som jag tänkte köpa imorrn.
Käkade Tacomey på Saffets, det var gott.

Dagens roligaste var när Matilda fick agera testare av alla julklappar....XD

Stannade till på Pressbyrån och införskaffade lite färdkost innan vi fortsatte till bussen och åkte till enköping. Väl där liftade jag till bibblan och väntade på pappa.
Lånade en bok till mamma men den dög visst inte.

Slog in julklappar och skrev ut min labbrapport när jag kom hem.

Har även skaffat tillgång till saft av det starkare slaget :) Och om det inte används imorrn är det ju snart nyår ;)

Så imorrn är det julavslutning och sen är det dags för att fira midvinterblotet....blir antagligen trevligt

Pussar & Kramar / C

Kommentarer
Postat av: amäända

Midvinterblotet! Mohahahaaahaha

Postat av: amäända

fan vad du är kass på att blogga!

2006-12-29 @ 11:17:45
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: amäända

KASSA UNGE!

2006-12-29 @ 13:48:20
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback