"Fraidajj" - Maggan

Tjejidrotten var jättekul idag,
hade innebandyturnering.
gick ju inte så himla bra för mitt lag, men jag kämpade så svetten rann, bokstavligt talat :P

Amanda å jag var assega på att byta om, men jag hann tills jag skulle prata iaf.
kände att jag inte förberett mig speciellt bra och hade missuppfattat en del, men det gjorde inte så mkt.
käkade potatisklyftor och bearnessås till lunch, de var gott. sen finslipade vi vår powerpointpresentation :D
kemin var seg som vanligt ....hade asont i huvudet :(
slutade tio i tre så jag hann inte med tre bussen hem...gick å köpte onyttigheter istället.
prövade en kul
grej, det funkade väl sådär...
fixade vår presentation lite till, garvade en hel del!!
åkte fyra bussen med Alexandra,
gick hem i mörkret fast de var inte så farligt, lyssnade på Chuck ( Sum 41) , väldigt bra musik.

 

Pieces

I tried to be perfect,
But nothing was worth it,
I don’t believe it makes me real.
I thought it’d be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.

If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if you were a show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.

This place is so empty,
My thoughts are so tempting,
I don’t know how it got so bad.
Sometimes it’s so crazy,
that nothing can save me,
But it’s the only thing that I have.

If you believe it's in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if they would show,
That I'm trying to let you know,
That I'm better off on my own.

(On my own!)

I tried to be perfect,
It just wasn't worth it,
Nothing could ever be so wrong.
It’s hard to believe me,
It never gets easy,
I guess I knew that all along.

If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.



värmde pizza till middag. kollade på Tomten är far till alla barnen, julkalendern, Simpsons och Itzaks julevangelium. åt en halv sats chokladbollar under tiden, resten fick Andreas.

därför mår jag inte så bra nu, ska bli nyttig, har haft min frossarperiod och vill inte gå upp mina viktväktarkilon...

Lisa Simpson är min nya idol....

Pussar & Kramar / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback