en surkärrings dag

dagen började rätt bra.
på samhällen kollade vi på en film om tevens utveckling.
den var ganska intressant, men lite för lång, jag somnade in lite på slutet.

broccoligratäng till lunch.
sen var det engelska och vi hade glosförhör. det gick bra, tror jag.
sen skulle jag skriva klart min sammanfattning samtidigt som vi diskuterade kemin. det gick mindre bra.
elin och jag vart lite lätt osams, men efter ett minislagsmål kändes det lite bättre. satte oss och försökte plugga kemi, kändes dock som det inte blev speciellt mkt gjort, hade mest ångest för att man inte förstod ngt.

 på fysiken blev jag faktiskt riktigt glad när vi fick tebax labbrapporterna. labbandet med matilda gick riktigt bra de oxå. sen hade jag spelning. det gick bra trots att jag inte övat ngt under veckan. anne fick en blomma av mig, dagens goda gärning.

sen åkte jag hem och pluggade kemi. fast först åt jag leverpastejsmackor. har käkat jättemkt leverpastej den här helgen, har nog järnbrist...kan förklara varför jag är så trött oxå.
iofs kan skolan ha ngt med det att göra oxå...fast efter kemiprovet imorrn har jag egentligen inget kvar att göra i skolan, känns skönt.
då kanske jag äntligen får tid att städa mitt rum, det är verkligen hemskt därinne just nu! mår dåligt bara jag går in där.

fast innan jul måste jag hitta på några julklappar till....*panik*

det löser sig nog.....:P


"Patience"

Just have a little patience
I'm still hurting from a love I lost
I'm feeling your frustration
Any minute all the pain will stop.

Just hold me close inside your arms tonight
Don't be too hard on my emotions.

[Chorus:]
'Cause I
Need time
My heart is numb, has no feeling
So while I'm still healing
Just try and have a little patience.

I really wanna start over again
I know you wanna be my salvation
The one that I can always depend.

I'll try to be strong
Believe me I'm trying to move on
It's complicated but understand me.

[Chorus]

'Cause the scars run so deep
It's been hard but I have to believe
Just have a little patience [x2]


Pussar & Kramar / C



Kommentarer
Postat av: amäända

giiiiirlfight!

Postat av: amäända

jag sitter fan här och inte gör någonting! Charlotte SUGER!

2006-12-19 @ 15:03:33
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback