20 dagar till julafton

...10...omg

84062-57


Idag har jag insett varför vissa hatar måndagar. d e hemska.
fast dan började bra, lite pömsig bara.
körlektionen gick alldeles utmärkt, ett litet hjärnsläpp bara, inget allvarligt.

hade samhäll sen, tråkigt,
lunchen var skön, behövde ju inte tänka på vad jag åt.
läste bok på engelskan, höll på att somna...
fysik sen, förstod ganska bra, men d va sdrygt att räkna, alla verkade lika tjuriga.

spelade efter skolan, d gick bra,
körde hem sen, läste bok tills d va mat,
 tomatsoppa me räkmacka, mums!
sen skjutsade jag Andy till orkestern, var in en sväng på bibblan å lånade en bok.      .....^^........
åkte hem å kollade på julkalendern.

sen hittade jag  mina dagböcker, innehållet kan väl sammanfattas med ett ord, eller snarare ett namn....vilket jag inte tänker nämna här...., betyder inte speciellt mkt längre......aja, blev iaf inte speciellt mkt pluggande, läste ut "Tills jag finner dig" och försökte tanka lite mer Sum 41, det gick dock väldigt dåligt, blev dessutom deppad av mina knäppa tankar

igår var en helt ok dag.
hade stallet på morronen och red därför på förmiddagen, Prudy var pigg så vi racade, d va kul! fast hon va knasig oxå :/
fick veta att jag inte var fullt så korkad som jag trott. Amanda ringde och berättade de, 22:a plats bland alla som skrivit högskoleprov i Enköping....

körde hem från stallet och dusxchade och käkade. sen kom Lasse, Birgitta och farmor och hälsade på. vi drack glögg och hade trevligt. ska åka till Lasse å Birgitta på juldagen...

när de åkt spelade jag flöjt å pluggade, käkade och kollade på julkalendern, läste boken och kollade på Stockholm Horse Show och fetångrade att jag inte var där!!

sov sen, under min stjärna :=

hur stor är sannolikheten att Du ser Mig bland alla de som gillar dig???
men ett himla stort plus har du....:P

Pussar & kramar / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback