14 dagar till julafton

och 4 dagar till någonting annat...OMG!

längtar så till julen!
idag har vi bakat pepparkakor, de va riktigt mysigt^^

84062-58

och väldigt gott, me både deg och kaka :D blev även 2 lussebullar.

mkt annat vettigt blev det inte gjort den här helgen.

i lördags (igår) vaknade jag halv elva efter att ha sovit 11 timmar, var å hälsade på mormor och fick hästäpplen av morfar.
sen körde jag till stallet och red.
utforskade lite och hittade en ny trevlig ridväg, tyvärr blåste det väldigt mkt där så det vart kallt.

åkte hem och duschade och åt middag.
sen kollade jag på julkalendern och smällde i mig 100 g persikor och 100 g nappar.
mådde illa, kan bero på att godiset var sen i somras....
såg på andra skivan av The Fellowship of the Rings och njöt av varje sekund^^
sen sov jag

vaknade halv tio imorse.
efter frukosten gick jag en sväng, höll på att slå ihjäl mig när jag skulle gå över en träbro, den var snorhal så jag halkade av och slog i smalbenet, visste att den där bron var livsfarlig...
käkade lite paj och sen körde jag till stallet och red.
det gick bra, fast jag var lite trött, men Prudy var pigg iaf.
pluggade lite efter maten och duschen, men är långt ifrån klar med allt jag måste göra,men det är ju en dag imorgon oxå, då ska jag vara jätteambitiös!

Jag har det så himla bra i jämförelse, ska sluta klaga så mkt.
men de man inte vet lider man inte av........

Pussar & Kramar / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback