ZZZkola :P

Körde bil till skolan idag, yey ;D
Brorsorna var sega så jag var tvungen att köra för fort , nämen ojsan :P

Hade lektioner, det var väl ok.
Religionen var faktiskt riktigt skoj, som att vara tillbaks på högstadiet ;)

Börjar bli lite ordning på schemat nu oxå,
känns lite bättre när man iaf vet vad man borde göra.

Slutade typ 20 i 2 men jag satt kvar i skolan och skrev rent svenskan,
var faktiskt jätteduktig, satt bara en liten stund på msn.

Traskade upp till järnvägsstationen och väntade på mamma och bilnyckeln.
Det gick inte så jättebra att köra hem, råkade köra rakt ut där jag skulle lämna företräde, ooops
Mamma tycker jag kör som jag gör när jag spelar bilspel :/

När jag kom hem höll jag på att dö av hunger
och mamma hann inte laga mat åt mej :/
Så jag blev tvungen att fixa mat själv, fast Andreas kokade riset och dukade.
Men det var jag som fick skära kycklingfileerna, slemmigt.
Nej, det var inte så äckligt som jag trodde det skulle vara, och är man hungrig så är man.
Blev jättegott, men jag åt jättefort så jag mådde typ illa efter.

När jag mådde bra tog jag en skogstur med Prudy.
Asskumt, hon är typ halt ena stunden och andra inte.
Vet inte ens vilket ben det är :(
Varför måste det alltid vara ngt som cepar sej??

Körlektion imorgon.....kanske inte ska leka bilspel då...:P

Kjamar

....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback