V-ås

Fick inte köra *snyft*
Mamma tyckte inte jag var redo att köra på den vägen, aja.
Läste Körkortsboken och lyssnade på musik istället.

Åkte till Erikslund.
Gick in på Barnens Hus och köpte pärlor.
Nu ska Cecilia bygga smycken :P
(kanske inte heter bygga, men skit samma)
Sen var vi in på HÖÖKS,
å där hade jag kunnat stanna hela dan,
men det fick jag inte ;(.
Var tvungen att gå in på Biltema, usch :P
Fats jag har kommit på en bra sak med den affären;
På den korta stund jag var där inne såg jag minst 5 snygga killar,
mötte några på vägen ut oxå.
Kanske ska åka dit och ragga kille :P

Nu har pappa köpt alla delar till bromsarna iaf.

Åt "fem små lätter" på en kina-restuarang. Fats jag åt bara fyra, var ju tvungen att lämna plats för efterrätten;)
Friterad banan med vaniljglass och sirap........................

Sen var Jakob och jag på Asterix och vikingarna.
Den var faktiskt riktigt bra.
Käkade smörpopcorn och drack cola.

Åkte till stallet direkt när jag kom hem. det blev en lugn tur i skogen idag.
Jag var så trött att jag höll på att somna.
Så när jag kom hem käkade jag middag och duschade, sedan var det sängen!!

Kjamar

"critters have feelings"

Kommentarer
Postat av: amäända

go girl! mera smör! nu ska du bli rund och fin ;P haha, du måste ju uppfylla uttrycket åt mig;

"Please God, if you can't make me thin,
make my friends fat!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback