U-sala med grabbs och flickvän

Riktigt mysig dag idag!!

Vaknade redan vid 10 och var pigg trots att jag bara sovit 4 timmar. Efter en dusch och lite fil körde jag till stan. Körde runt lite överallt, hamnade i hamnen. Tog min andra fästingspruta. Det sticks att ta sprutor ju.

Sedan gick jag förbi Us pizza där jag hittade Revvy, Pils och Eddie. De käkade pizzafrukost.  Fick smaka capricosa av Revvy, mumsfilibabba ;) När de käkat klart åkte vi och hämtade upp Amanda och mötte Tommy.

U-sala nästa. Det blev Biltema (oj hjälp vad läskigt :P)och Gränby centrum (trevligt ställe).

Jag är stolt över mej själv, köpte inget, bara lite mat på Burger King.
Någon som däremot shoppade loss rejält var Fredrik. Hur mkt pengar la han ut egentligen??
Kul när folk gör oväntade saker :P Köpte riktigt snygga grejer! Eddies och Tommys inköp var oxå snygga!
Killarna har stil :D

När vi tröttnat på shoppingen bar det av hemåt. Hälsade på Uppsala på vägen. " Vi åker från U-sala för att hälsa på Uppsala:P"

Väntade utanför Amanda på att far skulle komma med bilen så jag skulle kunna köra hem. Fick en sladd till en motorvärmare av Amandas pappa, tack, den är säkert bra att ha ngn gång.  Övade dragläge på Gånstagårdens parkering en liten stund innan jag fortsatte hemåt. Gick ganska skapligt.

Begav mej till stallet och räddade hästarna från svält:P Blev dock ingen ridtur idag, lite försent, hon måste ju få gå och lägga sej i tid:P

Efter lite kräm och tårta körde jag hem till Amanda. Spelade kort med henne och Alexandra. Järngänget <3
Myspysigt värre, popcorn, som vanligt ;D
Fick en jättefin present!! Tack så jättemkt, den var jätterolig :D

Roligast idag var iaf när jag och Amanda försökte stjäla Revvys bil. Fan att han skulle hinna tillbaks:P Aja, fick ju köra lite. Och bilen är fortfarande hel!!


"Hej jävla as, kommer du snart eller?"
Jag tror Amanda älskar mej :P


Kjamar

inte lika tydligt och inte lika mkt
men lite lika ändå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback