Tisdag kväll

Min brunch bestod av en banan.

Sedan red jag min underbara pålle<3.
Det var en mysig ridtur, tack gumman.

Käkade middag, wow ett  mål lagad mat på hela dagen.
Det är nog tur att skolan börjar snart, annars kommer min kropp börja protestera snart. 
Lever ju inte direkt nyttigt, åt glass och popcorn, på en tisdag?!

Kollade på tv, Morden i Midsommer, hur länge sedan var det inte jag kollade på tv??
Sedan blev det datan, hur ska jag kunna låta bli??

Tillfälligt svart hål, men det gick över rätt fort
That's what friends for ;)
sen är ju msn rätt kul oxå:

moncef säger:why r u so sad??

moncef säger:u have to be positive to make friends

moncef säger:smile

moncef säger:now!!


Hur ska man kunna motstå det här ?? :P
Nej, glad nu!!

Börjar bli trött....sova?
Fast det är tråkigt :/

Kjamar

see me, like me







 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback