Skulle kunna sova en vecka....

Fortfarande jättetrött fast jag sov typ 10 timmar inatt.
Men som sagt, sova kan man göra när man blir gammal :/

Efter frukosten körde jag Jakob till Hamncafeet, han skulle ut på ngn vandring lr ngt.
Vi var lite sena, så min mor uppmanade mej att köra för fort(?)
Ska jag bli olaglig redan :P

När vi kommit hem gick vi till mormor och morfar och fikade lite.
Pratade lite och var allmänt social, hade ju inte vart där på ett bra tag :/
Lämnade min kjol till mormor, hon ska fålla upp den.
"kortkort" som morfar sa :P

Dags att hämta Jakob.
Virrade runt i Gröngarn en stund.
 Varken jag eller pappa visste var förskolan låg.
Till slut hittade vi den iaf.
Jag fick ju lite extra övning under tiden, så det var väl bra ändå.

Käkade lite lunch.
 Låg i sängen och läste bok  och åt mazarin, så nu har jag smulor i sängen :/

Gick en promenad med mamma, pappa och Andreas. Helt ok faktiskt.
Pratade i telefon med Mandis ett tag och skulle faktiskt logga in på datan sen.
 Men Jakob hade den så det gick inte.

Red en sväng i stället.
Hon var lite tjurig i början, men det gick över.
Klart det när hon fick träffa mej ;;D

Käkade middag och äppelpaj när jag kom hem. MUMS :)
Sedan var det datan, självklart :D 


Nu är jag lite nervös.
 Imorgon ska jag köra till Kista.
Förstår inte hur jag lyckades övertala mina föräldrar, men som sagt någon gång måste vara den första...
Så blir det shopping oxå, trevligt trevligt,  med Amanda

Kjamar


Kommentarer
Postat av: amäända

yey! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback