Satanism :P

Körde till skolan idag med,
 var sen som vanligt, så det gick väl lite fort kanske....
Såg en gubbe som stod i buskarna, tyckte jag, å jag ba: " vad gör han då?"
Helt plötsligt vrålar pappa: "POLIS!"
Så jag vart tvungen att bromsa lite där,
men det var fakiskt innan skylten!
Körde till järnvägsstationen och sedan ner till Grönlunds.

Betalade mina 10 lektioner, 4100 spänn!! SNYFT!!!
Hade körlektion. Inte lika nervöst som förra gången iaf, skönt de.
Gick väl hyfsat, körde dock nästan på en kant när jag skulle svänga :/

Svenska sen, hann inte göra så mkt, men lite nytta gjorde jag nog.
På hålan simmade jag.
60 längder!
Tycker jag var ganska duktig där.

Efter lunchen hade vi PA, vi var ambitiösa ju!!
Dock har jag inte riktigt kommit underfund med vad vi egentligen ska göra,
 men det blir nog bra :/

Och ja, jag vill lära mej om satanism,
så det så :P

När skolan var slut letade jag reda på min mor.
hjälpte till att handla, sen bar det av hemåt.

Mamma tycker fortfarande att jag kör som när jag spelar bilspel, kanske ska skärpa mej .....

Var bort till hästen.
Hon verkade må bra idag, sprang som vanligt.
Hoppas det är bra!!

Regnade när jag cyklade hem, men det var mysigt.
Fikade lite och sedan var det datan, as usual :P

Imorgon ska vi köpa "saft" till nästa helg, yey ......

Just det, spara alltid blogginlägget innan du publicerar, det är välfdgit drygt att skriva om allt,
 nej det var inte alls vad jag gjorde just :P

Kjamar

Kramar är väldigt trevliga.....

Kommentarer
Postat av: amäända

my sweet love, rix fm imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback