Mera bilkörning

Först och främst ett stort hurra för Alexandra (min kompis) som klarade uppkörningen igår.
Grattis till körkortet, gumman!!

Låssades att jag hade körkort, körde lite på våran väg :/
Själv i bilen, hihi, jag var olaglig :P
Mamma tyckte det var onödigt att hon skulle behöva sitta i bilen när jag bara skulle öva krypkörning och dragläge. Passade även på att  backa lite, gick helt ok.
Gjorde en rivstart oxå, tyvärr är märket i stort sett redan borta eftersom folk har kört där och det är en grusväg, men aja.

Körde in till stan oxå, det gick bra. Men det är inte kul att bromsa bilen :/

Varning




Höll mej borta från datan hela kvällen. Kollade på Wallace and Gromit, Varulvskaninens förbannelse istället ;).

Kjamar





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback