Måndag/Tisdag

Efter frukosten cyklade jag iväg för att kolla på ett stall. Låg jättenära stan, så det verkade bra. Men där vart det dizzen. Aja, det löser sig nog. Hade nog ändå inte pallat tanten, hon verkade översnäll.

Hittade lite mat och satt och geekade mej framför datan ett tag. Hoppade studsmatta, men det slutade med att jag låg där och hatade ungefär allt, men det blev faktiskt bättre efter en timme typ. Målade naglarna och sjöng Simple Plan låtar i mitt rum. Efter middagen var det tråkigt. Ringde Amanda och kom överens om att vi skulle genomföra vår "superide" :P

 Så det var  bara att börja cykla....

Fredrik blev jätteglad att se oss !! (hoppas jag :P) Presenten var nog inte vad han väntat sej. Ingen, och jag menar ingen kan förvänta sej en sådan störd present. Men det var kul iaf. Det mesta går tillochmed att använda =)
Bugg och Yang var så gulliga!! Tre pers och två labradorer i en säng, mysigt :P

Blev en lång kväll hos Fredrik. Vi kunde ju helt enkelt inte cykla hem i regnet eftersom ingen av oss tål vatten ;)
Spelade Playstation2, bilspel, det var riktigt kul. Ska nog dock inte köra så på riktigt, eller vad säger ni :P Lärde mej spela Smoke on the water på elgitarr oxå, värsta proffset, hihi.
Roligast på hela kvällen var trots allt spermiespelet =D Jag kom till nivån med gröna, det har jag aldrig gjort förut!

Sa hejdå till grabbsen oxå, kommer sakna dom när de ska va i Bulgarien en hel vecka !!

Försökte sova, men Fredrik har såå liten säng så det var trångt. Speciellt när ngn får spasmer bara man petar på honom :P Hur kan man vara å kittlig??
Sov rätt bra iaf, Fredrik tog soffan ett tag, så då var det gott om plats. Fast han kom tillbaks när katten väckte oss. Sedan gullade vi med hundarna igen. Cyklade hem till slut iaf.

Fredrik, man kan fan inte köra bil barfota!!!!! Du är knäpp :P

Tja, kom hem iaf, mötte far och Andreas, de skulle in till stan så jag är helt själv hemma, skönt!! Råkade visst prata med pappa, så jag gissar att vi inte är osams längre. Hade ändå inte pallat att tjura längre.
Amandas mamma hade visst ringt och efterlyst henne. Hoppas det inte blir ngt aggro där!!

Kanska ska käka ngt, klockan är typ fyra och jag har inte käkat sen äpplet igår vid nio. Fast jag är ju inte speciellt hungrig. Men det kan ju vara bra att käka ngt innan jag ska rida.
Men det regnar......tål ju inte vatten..aja


Msnhets...

Kjamar

" i just wanna be happy" / Goldfinger, Happy


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är barfota man ska köra. (h)

2006-08-15 @ 17:28:46
Postat av: amäända

BUGG! inte buck ;P

Postat av: cissi

Jag får väl skylla på att jag blev msnbombad då, duger det Amanda, har ändrat det nu iaf ;)

2006-08-15 @ 22:42:35
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback