Måndag, igen?

När jag skulle gå och lägga mej satt det en äcklig vårtbitare i min säng!! Äckligt, äckligt!! Försökte få bort den med två flugsmällare, men då fastnade den i gardinen.
Tänkte att jag skulle sova ändå, men hur lätt är det när man väntar på att få en vårtbitare på sej när som helst. Sedan hörde jag en duns och antog att den hoppat ner på golvet, uähhh!!
Som tur var ryckte Snoddas in och räddade mej. Han åt upp den äckliga saken, lämnade dock benen, så dom var jag tvugna att dammsuga upp nu imorse. Men jag sov iaf bra, när monstret var undanröjt.

Lyssnade på Simple Plan hela morgonen när jag städade. Har inte ätit frukost än, men pappa verkar göra allvar av sitt hot och skita i vad jag gör.
Ja, jag har iaf inte gjort ngt! Tänker inte vara den som ger mej först!!

Frukost nu...hungrig.
Jaha, var ska jag rymma sen då....??

Kjamar

Fortfarande asd, asd, asd, asd, asd, asd, asd, asd,
Färgsjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback