Mål i sikte............

Måste börja sova.....mornarna är hemska

Gick ganska bra att köra imorse iaf. Men det är fortfarande  läskigt när folk ställer sig typ 2 millimeter bakom i backen innan järnvägsstationen.

Går det på försäkringen om jag backar in i någon,
eller måste jag betala??
Tills jag vet det är det bäst att gasa ordentligt så jag inte gör det av misstag :P

Skolan var helt ok. Hade ju 2 lektioner idag, haha.
Efter lite hetsätande gick jag och simmade.
Har ingen aning om hur många längder jag simmade.
Låg i bassängen i typ en timme så det borde vara ganska många eftersom jag simmade hela tiden.

Åkte bussen hem och sjöng hela vägen hem genom skogen.
Jättevackert, jag lovar!!

Åkte till stallet efter ett proteinrikt mellanmål.
Tog ganska lång tid idag,
 typ 3 och en halv timme,
men det var mysigt.
Måste umgås med sin älskling.

Var punka på cyklen när jag skulle hem,
men det var rätt lugnt,
hade ju min musik och det tog bara en kvart att gå.

Käkade middag ioch började skriva fysiken. Andreas ville ha datan ett tag så då pluggade jag kemi.
Men sedan tog jag tillbaks den, mohaha

En lektion imorgon..................fast jag måste åka in tidigt iaf :/ 
Och har körlektion 14.40
Men jag kan ju alltid roa mej med att plugga, yey
Sen skulle vi visst handla.....

Ja, om inte gud vill hjälpa en får man lov att göra ngt åt det sj, så det så!!


*suck*


Kjamar

 
Goldfinger, Innocent

And we don’t know why
The innocent die
Will this world ever find a way to change?
And we don’t know why,
But we know it’s not right
We don’t know why our friend had to die
We don’t know why our friend had to die


Hate has turned to others
For their religion or their skin
Hate can’t solve the problem it began
Everyone is angry
People are afraid
And no one knows what decisions will be made.

Djupt budskap och underbar låt....













 


Kommentarer
Postat av: amäända

shoooopppppiiinnnnngggg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback