"längden har betydelse!"

det gick inte så bra att köra imorse.
glömde att kolla efter bilar, så jag höll på att köra ut mitt framför en.
men det kan ha att göra med att pappa och bråkade precia innan vi åkte hemifrån.
 ingen bra start på övningskörning :/

väl i skolan var amanda, johanna och jag värsta ambitiösa.
jobbade med fysiklabben på en håla!!

lunchen var rolig,
morot i majs borde ha förevigats på bild.
jag menar, det måste ju räknas som modern konst :P

efter engelskan var vi lika ambitiösa igen med fysiken,
nu är det bara skrivandet kvar.

spelade flöjt, det gick riktigt bra.
fast det var lite jobbigt med andningen.
kan ju bero på att jag inte spelat på typ 2 månader.

traskade till tammersfors och köpte frallor,
sen kom mor med bilen.
det gick mkt bättre att köra hem.
bevisar att det som står i körkortsboken faktiskt stämmer; det är viktigt att ha gott om tid till sin körning.

efter en fralla skjutsade jag in andreas till träningen ocxh hjälpte mamma att handla.
det gick inte lika bra att köra den här gången.
fick typ panik när jag insåg att det var andra bilar i stan och råkade köra in i gatstenen,
men sen var det lugnt.
 fast på hemvägen svängde jag nästan in i en annan bil i en kurva.
förstår inte vad alla andra bilar ska ut på vägen och göra??

just nu känns det som om vägen till körkortet är väldigt lång ockh krokig.
men förhoppningvis blir det bättre.
det hela handlar nog bara om en mognadsprocess ;/

hemma övade jag lite på att backa och dragläget.
hämtade posten oxå, mitt röstkort har kommit.
ska man behöva använda det?? jobbigt värre

kom på ett väldigt bra sätt att plugga idag.
när det blir tråkigt springer man ut och hoppar studsmatta ett tag tills man blir pigg.
på vägen passerar man dessutom björnbärsbusken :)
fast än så länge är det inte så många mogna, menmen.
fick väl inte så mkt gjort, men jag försökte ju iaf.
Kjamar

jaha, vad ska jag skriva här, som amanda inte fattar direkt :P


Kommentarer
Postat av: amäända

ett tips: skriv det på tyska^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback