Kunde ha varit en väldigt deprimerad överskrift, men det är det inte :P

Trodde det regnade när jag vaknade, jippi, men det var bara mulet. Attans. Käkade frukost och läste Kalle Anka pocket. Sedan cyklade jag till stallet.
Det var jobbigt, p ga två saker. Dels så håller min cykel på att paja (igen!)
Okej, jag hatar den, men vad fan ska jag göra utan den??
Gå?!

Sen så hade jag minst 3 sorters värk; armvärk, magvärk åså vanlig träningsvärk. Var väl inte så jätteglad direkt men det gick över när jag red.
Galoppa på stubbåkrar <3, finns det ngt bättre? Fast Prudy var en fåntratt :)

Och nu e jag hemma och det regnar ute, Ja!! Bio ikväll, med älsklingarna :D

Kjamar

Jag försöker bevisa vad för vem??
knas.

Kommentarer
Postat av: amäända

schni-schna-schnapppi happi happi happi :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback