Knasig :/

Ja, så här roligt har jag klockan 2 på kvällen

Som sagt :P

Vaknade vid halv 10, jag som hade ställt klockan på halv 11. Var ganska trött eftersom jag sov alldeles för lite inatt, men jag kan ju bara skylla på mej själv :/

Körde till Härjarö med pappa och brorsorna.
Där låg jag och solade och läste. Badade även, men det var typ kallt, "bara" 20 grader :P 
Körde hem med, ganska logiskt, antar jag, att man åker hem asså .

Körningen gick bra, men det var en läskig väg att köra.
Det är massa kurvor och backar, ibland vet man helt enkelt inte var vägen tar vägen :P
Gjorde 2 galanta vänstersvängar ;;D

Låg i hammocken och läste tills Andreas skulle in på fotbollsmatch.
Då skjutsade jag honom och hjälpte mamma att handla.
Jag är en förtklassig potatisplockare =D

Efter lite käk bar det iväg till stallet. Tog det lite lugnt idag.
Var hem till mej och spanade in bilar, studsmatta och pool.
Fast hon var mest intresserad av att äta upp våra buskar :/
Sedan vekade hon bli halt, fast det gick inte att se på vilket ben.
Skumt.
Hoppas det är bättre imorrn.
Hennes bästis har åkt hem nu oxå :( 
Men förhoppningvis ska Prudy  flytta dit, då blir de glada:)

Andreas hade datan när jag kom hem. Vad ska man göra då??
Jag menar, jag är msnberoende och bloggen ska vi inta tala om :P

Men han gick och lade sig till slut och här är jag nu <3.
Fast  vissa saker cepade sig rätt bra idag, but that's life :/

Har varit osocial i typ två dagar nu. Så det är tur att vi ska umgås senare idag!!

Känns bara som om det är enklaste sättet, springa iväg ifrån "problemen".
Funkar inte alltid, men den här gången hjälpte det...

Kjamar

Ja, det är knasigt som bara den , men det är himla kul :P



Kommentarer
Postat av: amäända

vafan, blogga, kom igen! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback