Jag, jag, jag

Det har alltid och
kommer alltid
att handla om en enda sak......

Det är inte bara jag som tycker så heller

Försöker på alla sätt jag kan för att lyckas,
känns som om det typ alltid blir konstigt eller fel,
trots att jag bara vill att ska bli så bra som möjligt :(



Det finns 2 sätt att vara självisk på
1. Du pratar jämt och ständigt om dej själv och lyssnar aldrig på andra.
2. Du pratar aldrig om dej själv.



Men jag kan inte hantera det okej, ska göra mitt bästa, men jag vete fan hur :/

Tur att jag har min blogg, stackars den som skulle behöva höra allt mitt gnällande. Jag vill inte utsätta ngn för det!! Nu är det ju bara att låta bli att läsa.


Förlåt mig om jag tvekar
Men mina tankar går fram och tillbax som ett pendeltåg
Ibland är livets lekar så svåra att förstå

Det blir aldrig samma sak /
Jimmy Jansson, Det blir aldrig samma sak.


Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
Älskar dig så mycket att jag hatar mig
   / Håkan Hellström , Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig    så mycket att jag hatar mig.

Kommentarer
Postat av: amäända

:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback