Inte min dag idag.....

Vaknade pigg och glad.
Gick riktigt bra att köra till stan idag.

Men när jag skulle lyssna på min MP3 gick det bara att lyssna på 5 låtar.
Wtf?!

Mötte "fel" person.......

Simmade 50 längder,
det gick ju bra iaf.


När jag kom till skolan visade det sig att det bara fanns 5 låtar på Mp3-n,
de andra har typ försvunnit??
Skumt, de var ju där igår kväll.......

Sedan öppnade jag min labbrapport,
alla diagram jag gjorde igår var borta!!
Jippi, vad glad jag blir!!! ( IRONI!!!!)
Började göra nya,
men det cepade sej som fan.
Blev tvungen att fråga Börje om hjälp *hjälp*,
men det gick faktiskt riktigt fort.

Bloggen cepade sej oxå, *snyft*

Hoppas att dagen inte fortsätter i samma stil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback