Härlig Måndag

Hoppade upp ur sängen imorse,
eller nej så var det väl inte riktigt.
Men jag gick ju upp iaf.

Körde bilen in till stan och hämtade upp Amanda.
Släppte av Jakob vid skolan och sedan bar det av mot  Kista.
Tog gamla vägen dit.  Det var jättemycket dimma men inte så farligt med bilar.
Jag körde om en lastbil, och överlevde :P
Råkade köra fel i en rondell, så jag hamnade i det läskiga Hjulstakorset.
Det gick trots allt bra. Gjorde en asbra parkering på Semkos parkering.

Sedan traskade jag och Amanda Kista runt, typ :P
Började dagen med en milkshake och en juice på Donken :)
Sedan var det shopping som gällde=D

Jag inhandlade följande:
2 linnen på BikBok
1 par skor på Din Sko
1 par jeans på Vero Moda
1 par örhängen på Glitter
1 påse med en massa halsband, 2 armband och 1 par örhängen
samt
1 MP3

Och sedan köpte jag ju en meny #3 från kolgrillen också, känner smaken av den än, då och då :P
Traskade nog runt flera kilometer därinne, men som tur var hade de ju kartor, som vi var experter på :P
Det hade de däremot inte utanför köpcentrumet, så vi råkade gå lite vilse.
Men mamma kom som tur var och räddade oss.

Jag körde hem i ösrgenet. Det var en annorlunda upplevelse. Det gick kanon.
Körde om en lastbil på vägen hem oxå. 
Konstigt egentligen, det känns typ inget fort att köra 110 på motorvägen.

Lämnade Amanda och sen körde jag till bibblan och COOP och på vägen hem plockade jag upp Jakob. Hemma fick jag ett städryck, fats det gick över halvvägs, så just nu ligger hälften av säöngkläderna i sängen och hälften i garderoben.
Måste fixa det snart, var ju bara tvungen att ha låtarna först ju :P

Imorgon är det skola, kan bli trevligt.  Får dock inte köra till skolan, pappa ska besiktiga automaten :(
I övermorgon kanske ....

Nej, nu ska jag äta nybakade bullar =D

Kjamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback