Fri-dag :P

Körde till skolan idag med.
Inga incidenter som tur var.

Hade ju egentligen ingen lektion på morgonen men jag pluggade lite körkortsteori.
Sedan var det körlektion. Gick väl sådär :/
Man kan iaf inte backa med handbromsen i, upptäckte jag.
Övade dragläge, var lite klurigt.
Traskade tebax till skolan efter att ha fixat lite pengar.

Asså, kan vi sluta med de här barnsligheterna ngn gång lr??
Det är ju bara patetiskt när vi försöker ignorera varandra,
ingen av oss lyckas ju speciellt bra heller :/
Vi kan ju alltid bli polare, har ju en del gemensamma intressen ;)

Engelskan var helt ok. 
Käkade lite mat .
Sedan hoppade jag och Amanda in i en vit bil och for till Systemet ;D
Inhandlade förnödenheter.......
 De var tunga att bära hem från bussen:P
Andreas åkte samma buss som jag, så vi gjorde sällskap.

Spelade the Sims tills mamma kom hem med bilen.
Då övade jag dragläge i lagårdsbacken.
Inte så länge dock, det är ganska tråkigt att köra upp och ner i en och samma backe.
Dessutom cepade sej bromsarna. Först tog de inte ordentligt och lät jätteskumt, sen började det lukta bränt och efteråt var hela motorhuven varm.
Bilen hade fått nog helt enkelt....

Roade mej med att noppa ögonbrynen och andra minst lika vettiga sysselsättningar ett tag.
Åkte in till stan och hämtade Jakob hos en kompis.
Käkade tacos, gott, längesen var det oxå.

Red på ridbanan, jobbigt värre för båda, men det behövdes!!
Var lite tjurig oxå, men det gick över.

När jag kom hem fick jag namnsdagskaka, mumselimums.
Fick 200 spänn av mamma oxå!! Nice :)

Kjamar

Livet är inte så tokigt iaf....


Kommentarer
Postat av: amäända

"Asså, kan vi sluta med de här barnsligheterna ngn gång lr??
Det är ju bara patetiskt när vi försöker ignorera varandra,
ingen av oss lyckas ju speciellt bra heller :/
Vi kan ju alltid bli polare, har ju en del gemensamma intressen ;)"

??

Postat av: cissi

valborg och skolavslutningen i 1:an :P
you get it?? :P

2006-08-28 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback