Första körlektionen

Gick upp vid halv nio och efter lite fil cyklade jag bort till stallet.
Tror hästen var lite morgontrött, men hon piggnade till efter en stund.

När jag kom hem höll jag på att dö av hunger så jag var tvungen att laga ngn form av mat.
Bestämde mej för couscous, det är lättlagat.
Lyckades bränna tummen då jag hällde kokande vatten i ett metalldecilitermått, rekommenderas inte!!
MIn sallad blev iaf jättegod, hade i köttbullar, paprika, tomat, gurka och turkisk yoghurt :)

Sen cyklade jag till stan, jättefort eftersom jag trodde att jag skulle komma försent. Det gjorde jag som tur inte. Läskigt värre att komma till körskolan.
Höll på att dö när jag satt där i bilen och vänta på att han skulle komma. Men det gick över förväntan bra. Var väldig skillnad mot bilen jag är van att köra, bara jag petade på bromsen så tvärnitade den:/
Nu är det bara att öva dragläge och krypkörning.
Hoppas det går bra för Alexandra!!

84062-38


Mötte Pils och Jens både dit och hem. På hemvägen pratade vi tillochmed lite :P
Ska fixa fest  om jag kan, måste bara få ut 4 pers ur huset :P Borde inte bli så svårt :/

Pratade med Emelie oxå, hann dock inte umgås eftersom hon skulle jobba, får bli ngn annan dag :/

Nej, om man skulle öva lite körkortsteori......

Kjamar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback