Flumdag ;P

Ett tag trodde jag att jag skulle behöva gå och lägga mej UTAN att blogga, huh hemska tanke :P
Men det löste sej till slut, tur det.

Fast det kanske hade varit bra, då hade jag ju gått och lagt mig. Till skillnad från igår, gick och la mej samtidigt som tidningsbilen kom, dvs typ halv fyra ;P
Det var ju så kul och sitta på mirc ;P Det är nog geek-varning på det :P

Sov till halv tolv. När jag käkat frukost försökte jag installera vår digitalbox, men kunde inte.
Fick lite damp på pappa. Sedan cyklade jag till stan. Trodde jag cyklade assegt och att Amanda skulle få stå och vänta på mej, men det gick jättefort, konstigt :/

Sedan cyklade vi Enköping runt, typ. Kändes som en upprepning på gårdagen, de borde ha stamkundsrabatt på Donken :P

När vi (äntligen) kom hem till Amanda drack vi saft och undrade vad vi höll på med, egentligen. Kom fram till att vi inte visste det. Vilken överraskning, det brukar jag aldrig göra;)  Då borde det vara konstigt om jag visste det nu eller hur?

Fredrik kom och hälsade på så där helt apropå. Han var väldigt intresserad av brevlådan :P
Ni vet att ni är väldigt fåniga båda två va?? Men det är lugnt, jag tycker om er ändå ;)

När han åkt cyklade jag hem. Det var tortyr, kändes som mina ben var gjorda av gele eller ngt och som om jag cyklade typ 1 mm/h. Så hemskt var det ju dock inte egentligen, men det kändes så.

Kommer typ inte palla att cykla imorrn, tänk om jag dör ? Isåfall ska det stå "alltför mkt cyklande kan leda till en alltför tidig död" på min gravsten :P

Min middag bestod av havregrynsgröt med vinbärskräm och mjölk, en ostmacka och två glas vatten. Det visade sig vara en dålig ide eftersom resten av familjen åt  tacos :/  But that's life ;)

Åkte till hästen. Där hittade jag ngt jätteäckligt!! Det låg en död fågel i deras vattenbalja, usch!! Men jag vände den uppochner, så nu syns inte fågeln längre. Kanske ska ta bort den imorrn, lite äckligt annars.

Var en trevlig ridtur iaf, vi red rakt in i skogen. Det tyckte hon var kul, förutom vissa monster :P Som tur är hittar hon alltid hem förr eller senare, så man behöver inte oroa sej för att hamna vilse.

När jag kom hem åt jag mackor och kräm. Mamma påståd att jag hade inlett en "smörgåsdiet". Vadå, bara för att jag inte orkar käka riktig mat ;)

Kom på att pappa fyller år imorrn. Kanske ska försöka va lite snäll och försöka att inte få damp på han då :P

Kjamar

Just like heaven

Show me, show me, show me
How you do that trick
"The one that makes me scream," she said
"The one that makes me laugh," she said
And threw her arms around my neck
Show me how you do it
And I promise you, I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you

Spinning on that dizzy edge
I kissed her face, I kissed her neck
And dreamed of all the different ways
I had to make her glow
"Why are you so far away," she said
"Why won't you ever know that I'm in love with you,
That I'm in love with you?"

You... soft and only
You... lost and lonely
You... strange as angels
Dancing in the deepest oceans
Twisting in the water, you're just like a dream
Just like a dream

Daylight whipped me into shape
I must have been asleep for days
And moving lips to breathe her name
I open up my eyes
I find myself alone, alone, alone
Above a raging sea
That stole the only girl I loved
And drowned her deep inside of me.

You... soft and only
You... lost and lonely
You... just like heaven






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback