Filmkväll & American Car Show

Jag håller på att vända mitt dygn. Men inte åt rätt håll!
Somnade runt halv 5, 5 :/ Det var ju iaf innan mamma gick upp :P
Men hur ska man kunna slita sig från datan när man har så kul??

Ställde klockan på 3, så jag inte skulle sova bort hela dagen. Fast jag vaknade faktiskt redan(?) typ halv 2. Då hade jag hunnit bli störd av 2 telefonsmatal, undrar bara vad jag sa :P
Käkade frukost och pratade med Mandis fram till 3.
Råkade  fastna i soffan med en bok fram till 5 typ. Då kom jag på att jag kanske skulle mata min häst idag med. Så jag for dit och borstade henne lite.
Sedan vart det panikätning, snabbdusch och stresspackning.
Jag planerade som vanligt helt kass.

När jag cyklade förbi Bresse kom jag dessuotm på att jag glömt min tandborste, suck, orka vända. Dessutom hade jag inte hunnit med bussen då :/
Fast sen ringde Amanda och sa att jag kollat i fel busstidtabell så det var gott om tid.
Köpte godis på COOP och lite tuggummi som ersättning för tandborsten.
Sen var det Supermarket med Amanda, hon köpte godis och en tandborste åt mej!!
Hur ska jag någonsin kunna återgälda detta?? Jag ska vårda den ömt!

Tog bussen med Karin hem till Salnecke. Där träffade vi Karro, Jossan och Elin.
Gick hem till Karro och kollade på film.
Först skulle vi se en seriös film, men det orkade ju ingen göra.
Så vi såg Naken istället.
Det var en mongofilm, men den var rätt bra ändå :/
Efter filmen åkte Karin hem :( Det var ju trevligt att träffa henne ett tag iaf.
Vi andra roade oss med att fylla i Karros bibel, med en hel del piniga frågor :P
Vid halv 3 övergav även Elin oss :(  Då var det sovdags, så jag borstade tänderna med min fina tandborste och efter lite skitsnack sussade jag sött.

Åt Obo'y och mackor till frukost :D
Sedan gjorde vi oss vackra, inte för att det behövs, men ändå.
Jossan åkte iväg till träningen, hurtiga människa.

Karro joinade Lollo på  bussen till U-sala medans jag och Amanda åkte med Fredrik.
Dock höll vi på att hamna i Enköping igen, hur är det med lokalsinnet egentligen?? :P
Väl i U-sala blev vi tvugna att löeta efter en bankomat. Så jag fick se Akademiska för första gången.

Sedan gick vi in bland alla bilar och mötte Lollo och Karro igen .
Letade granar, men det hade dom inga :/
Fredrik köpte en liten söt bil iaf.
Gick till Max och åt lunch. Det var faktiskt riktigt gott, fast stripsen är bättre på Burger King.
Hjälpte Lollo att äta upp hamburgaren för jag var väldigt hungrig.
Tommy och Jenny kom oxå dit.

Strövade runt på stan ett tag.
 Tog en heliumballong och skulle andas in. Men den flög iväg när jag skulle knyta upp den :(
Hoppas den är i balonghimmeln nu.

Gick tillbaks till bilarna.
 På vägen lekte jag, Amanda, Fredrik, Tommy och Jenny med ett elstaket.
Det var kul!!

Dregelvarning när man kollade på alla bilar!!

Åkte hem med Fredrik.
Stannade och smakade kokosbollar, mums.

Jobbigt att cykla hem sen, för jag var så trött.
Blev tvungen att vila mej innan jag åkte iväg till stallet.
 Det blev en lugn barbackatur idag.
Mysigt.

Nu är jag trött men väldigt glad, har haft väldigt trevligt igår och idag.
Tänker dock inte vara social ikväll, bara med mej själv isåfall :P

Nej, lämna datan till brorsan och kanske käka middag, om jag orkar......

Kjamar

(LL)  =D


Kommentarer
Postat av: amanda och fredrik

? För det första är det tydligen eghl baujbtmmjb.

? Sen så heter hon Jenny, inte Elin! ;D

? "Sedan vart det panikätning, snabbdusch och stresspackning.
Jag planerade som vanligt helt kass."
Borde inte snabbdusch också vara i "ing-form"?
Kasst, inte "kass".

? Balonghimmeln? Heter det inte ballonghimmelen?

? "Det blev en lugnbarbackatur idag." Missat ett mellanslag?

? Koksbollar?! VAFAN? (Koks är slang för kokain!)

? Sist men inte minst: O'boy! (inte Obo'y)

2006-08-20 @ 00:59:29
Postat av: amanda och fredrik

"?" skulle vara en prick, blev inte så när vi postade kommentaren.

2006-08-20 @ 01:00:23
Postat av: cissi

Haha, skitkul :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback