Efter regn kommer solsken

Vaknade halv tolv imorse(?)
Hade sovit 11 timmar, men det behövde jag antagligen, lite klen när det gäller sömn.

Städade garderoben.
Det var inte så farlig rasrisk än, men det var lika bra iaf.
No Pads, No helmets,....Just Balls (4)

Fick en tokig ide om att jag skulle ut och springa så jag gjorde det.
 Det vart dock en väldig långpromenad. Var ute och gick/sprang i nästan två timmar.
Fast då hann jag ju med ett dopp oxå. På mitt eget  badställe, och vi vet ju hur man badar där, eller hur Becka och Amanda. Tyvärr började det regna när jag var mitt ute i skogen. Att säga att jag blev blöt är en underdrift!! Det gick att vrida ur kläderna när jag kom hem!!
Jag hade vit tröja, mötte dock ingen..... 
Såg en lila V90, assnygg bil :)

Kom hem och käkade lite.
Sedan betsämde jag mig för att läsa en bok jag har kan typ utantill. Men den är ju helt underbar så varför inte? Jag vet ju vad jag får då och blir inte besviken, asbra.

Gnällde för mamma att jag hade huvudvärk. Hon påståd att det berodde på att jag var vaken på natten och åt på oregelbundna tider. Va, hur kan hon tro ngt sådant??

Åkte bort till stallet efter maten.
Var kommer alla snygga killar i bilar från, bara sådär??

Jättemysig ridtur.
Höll visserligen på att rida över en man och 2 hundar, men sånt kan man ju inte rå för :P
Red på ett ställe där jag typ aldrig vågat rida förut för att jag varit rädd att slå i knäna.
Men det gjorde jag ju inte.
Så idag lärde jag mej att det är onödigt att oroa sig för att saker kanske ska hända.
För bara för att de kan hända, betyder inte det att de behöver hända!! 
Jag lärde mig oxå att man ska lyssna på andras synpunkter även om de inte alltid har rätt,
för det har man inte själv heller!
Tänk vad mkt klokt min häst lärde mig idag. Visste inte att hon var så klok :/

Btw så såg jag 30 idag, ifall traktorer räknas asså.

Läste ut boken. Tror jag ska vara ambitiös nog att skriva en recension på den. Om jag orkar....
Nu ska jag sitta här och geeka hela kvällen :D

Kjamar

ok, dags att sluta bete mej som en omogen snorunge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback