Eddies fest

Åkte först hem till Becca. Där var hon och Jens.
Kollade på film och tv.
Sminkade mej.

Sen fortsatte vi till Jens för att hitta ngt ätbart.
Åt lite yoghurt, tack Jens.
Mer puder!!!

Åkte till Eddie och träffade alla.Det var jättekul! Hur länge sedan som helst för min del, tråkigt.
Spelade ölspelet, med mkt roligare regler än förut. Hade hur trevligt som helst.
Fredrik blev så söt så :P
Drack dock lite för mkt, försökte spy upp skiten men det gick inte. Så jag somnade typ på soffan, vet inte ens när.
Vaknade vid fyra och bestämde mej för att cykla hem, trots den lediga sängen och soffan. Datan och bloggen och min alldeles egna underbara säng lockade tillräckligt mkt för att jag skulle orka cykla hem. Sorry Eddie att jag däckade, det är inte alls min stil. Men det vart som sagt lite för mkt av vissa saker och lite för lite av andra.................

Kjamar

FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK
Ja, jag hoppades på ngt mkt bättre än en repris av  förra året.
Knäckt.
Inte ett måste, men det känns som om jag behöver det.

Råkade visst glömma en VÄLDIGT VIKTIG grej, JÄVLA IDIOT!!

Hur kunde jag ens tänka den tanken?? Hatar mej själv för det just nu!!

Dunka huvudet i väggen tills det blöder,
Skrika tills stämbanden svider,
Gråta tills det inte finns ngn luft kvar
Nej, det löser inte ett skit jag vet,
men om det gör tillräckligt ont kanske det åtminstone känns så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback