Det blir som det blir :/

Dagen började bra.
Gick upp vid halv 10 och käkade frukost.
Sedan skulle Andreas ut på en joggingtur så jag hänkade på.
Hade min MP3 <3
Tur att ingen hörde min fina sång :P

Efter duschen spelade jag X-box med Jakob. Men det var inget kul,
jag dog typ hela tiden, så jag slutade rätt fort.
Övade på vägmärken istället.

Åt lunch och sedan övningskörde jag lite i backen.
Det gick bra ett tag,
men sedan grävde jag ner mig i gräsmattan och stod bara och slirade :/
Mamma åkte med en stund.
Då laggade bromsen totalt.
Blev tvungen att använda handbromsen istället, så jag bestämde att det räckte för idag.

Fikade med familjen, mormor, morfar och morbror Tobbe.
Hoppade studsamatta med Andreas,
eller rättare han hoppade och jag satt där och for runt hur mkt som helst :P
Sedan undrade Tobbe om jag ville köra hans bil....Självklart!!
Så jag, han och mamma åkte en vända. Det var kul, fast inte så jättemkt övning. Bilen hade ingen koppling, man växlade genom att trycka på knappar på ratten, en + och en -. Men det var helt underbart att svänga bilen, den var såå lättstyrd.
Så nu har jag kört SAAB oxå, en 95 årsmodell -06!!

Amanda ringde och frågade om jag ville med på beck, men jag var inte alls på biohumör.
Men tack jättemkt för att du frågade!!! :D

Sedan försökte jag få IR-porten att fungera.....Det gick inte alls!!
Fucking jävla shit!!
Ringa ngn jävel och grina?? 

Nästa helg.......
kloning??

Var ganska sur när jag cyklade till stallet. Men det gick självklart över när jag träffade Prudy. Vem kan fortsätta vara purken när man har en underbar häst som oxå älskar att galoppera på stubbåkrar??
Det var jobbigt men väldigt kul!!

När jag kom hem hade pappa lagat bromsarna.
Så vi körde en sväng och övade start i nerförsbacke och dragläge.
Det gick bra.
Blev mörkerkörning på samma gång, klockan var typ tio på kvällen.

Sedan kollade jag på Bring it on. ( tack Amanda)
Den var bra, inte direkt djup, men kul.
 Snygg kille oxå :P

Sov efter det, trött.....

Kjamar

Idag blir det v-ås.
Jag köra???


Kommentarer
Postat av: amäända

BRING IT ON! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback