Bresse snart

Idag har jag faktiskt varit riktigt aktiv.
Skulle iofs gått upp typ 8 men det är ju faktiskt sommarlov, så det sket jag i!

Ringde och bokade min första körlektion när jag väl hade gått upp.  På torsdag klockan 13.55. Undrar hur det går ;)

Har äntligen lyckats tanka över alla bilder från mobilen till datan, var bara cp igår kväll, kanske var meningen att jag skulle gå och lägga mig :/

Har städat mitt rum och bytt lakan oxå. Tur att Amada oxå höll på och städade annars hade jag nog smitit ifrån det :P  Men jag tror att det är ett tecken på att det behövs om man hittar spindelväv i hörnen ;P

Var och hälsade på hästen i värmen, det var ....varmt. Hon blev faktiskt glad att se mej! Fick sin flughuva och så ville hon äta lite tistlar. Det är säkert jättegott :/

Kan det inte börja regna snart, jag är så trött på värmen, man orkar ju inte göra någonting.
Jag vill ha äkta svensk sommar, dvs mulet och ca 10 grader varmt :P
Men man kan ju inte få alllt man vill, tyvärr :(

Nu ska jag nog ta och cykla. Annars får stackars Amanda vänta på mej, vilket inte vore första gången :P 

Kjamar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback