ASDF :@

Blev bara en älskling på bion. Alexandra hade för mkt att göra, tråkigt!! Filmen var iaf jättekul, dock inte så välbesökt. Det var jag, Amanda och 2 till :P.  Asbra låtar, tanka :P

84062-41


Traskade hem till Amanda och brände ut lite bra musik till mej, thx :).
Började kolla på A Cinderella story, kan ngn vara sötare än Han?

Revvy ringde mitt i filmen så vi åkte till ÖB och sladdade istället =D.
Jag for runt rätt bra där i baksätet, men det var kul. Fina lampor under bilen!!

Pappa ringde vid halv ett och ville hämta mej. Fick typ damp på mej, så jag la på. Han sa att han inte brydde sej vart jag sov och skulle inte komma och hämta mej. Sedan kom han iaf och var assur hela vägen.

"Är det nåt jävla Fucking Åmål, åka runt i en jävla Volvo??"
"Du ska fan inte hålla på med dumheter bara för att du fyllt arton!!"
Blabla............vad fan jag gjorde inget dumt ju ffs

Och sedan hemma när jag satte på datan: "Du ska inte sitta framför datan hela natten"
Det har väl ffs inte han med att göra.
Jag blir så jävla lack!!  Vad i helvete får jag göra egentligen??
Det är fan inte mitt fel att vi bor här!!

Kan jag få ha mitt liv ifred och få umgås med vilka jag vill, snälla.
Nu är jag arg på honom!!
Fuck att han är hemma hela veckan. Känns som jag ska försöka vara ngn annanstans väldigt mkt .
Jag behöver ett körkort, NU!! Och en lägenhet i stan.....

Kjamar

ASDF, ASDF, ASDF, ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,ASDF,



























 

Kommentarer
Postat av: Pils

nej nu jävlar :@!
TA BORT ALLA "F"
ASD POWAH!!!!

2006-08-14 @ 10:46:51
Postat av: amäända

håller med dig Pils ;P

Postat av: amäända

håller med dig pils :P

2006-08-14 @ 13:26:03
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback