Arrgh

Här kommer man hem och har tagit massa fina semesterbilder på mobilen och ska flytta över dem till datorn. Men inte fan går det.
 
DAMP!!!

Det var iaf skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst.

Följde med mamma och handlade. körde bort till OKQ8 och tankade först. Körningen gick asbra idag :D

Jag lärde mig en sak idag; åk aldrig till affären osminkad och i lodisläder för att du tänker att ingen ändå kommer se det.

Det gjorde jag, och vad händer? Jo, jag träffar såklart en av de snyggaste killarna i stan :$
Som tur var lyckades jag låta bli att krascha in i något med bilen, det hade ju varit outhärdligt !!!

Fast egentligen behöver jag inte bry mig. Han har flickvän och jag tror ändå inte han ser mig på det sättet.
och så är det hans kompisar oxå.......
menmen, livet går vidare, har man väntat i två år kan man vänta ett tag till :P
Han hälsar ju iaf  ;)

Hälsade på pollen och red en vända. Hon är underbar <3

Kjamar

Wouldn't it be good to be in your shoes even if it was for just one day
wouldn't it be good if we could wish ourselves away
wouldn't it be good to be on your side, the grass is always greener over there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback