Alla sätt är bra utom de dåliga

Amanda och jag gick på stan
Det var väldigt kul att sitta på trappan under Enköping Redovisnings Service AB haha,XD
Jag fick äran att vara den kloka kon :P
"Fixade" lite..........Inga dumheter nu bara


Sen fixade jag fysiken,
ohh, så roligt!! (Ironi!!)
Hade körlektion.
Ja, det gick väl sådär,
eller egentligen gick det väl bra,
 men det kändes inte så :/
Pretationsångest

Gick bättre att köra hem.
Väl hemma pluggade jag körkortsteori.
Sedan körde jag Jakob till ridskolan och hjälpte honom lite.
Det gick jättebra att köra dit :)

Fast jag blev omkörd i typ 80,90 och nersprutad med sten.
Sen höll jag på att krocka med en oxå,
men det var faktiskt hans fel!! 

Käkade middag och sedan red jag på ridbanan.
Var lite tråkigt först,
hon ville inte göra som jag ville.
 Men till slut gav hon sej :P


Gick och la mej direkt när jag kom hem.
Datan var upptagen och teven under reparation,
så vad skulle jag göra uppe??

Kjamar

en ny mössstöld kanske.......:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback