Åh, så meningsfullt....

Senaste impulsköp: Ett par jeansshorts
Bästa promenad: En kort en, promenera e tråkigt :P
Favoritdryck: Vatten
Äter lyxmiddag på: Semestern kanske?
Favoritgata: Min gata, XD
Bästa förfestmusiken: Björn Rosenström, lätt!! 
Reser helst till: Miami??
En bra gå bort-present: Har aldrig gett någon....
Favoritlyxartikel: Lyxkondomer, hihi
Älsklingsljud: När man får ett meddelnade på msn, hehe :P
Senaste upptäckt i Stockholm: Det är sveriges huvudstad va?? :P
Tidning jag gillar: Knasen e bra 
Favvosajt: Warpdrive, e det en sajt??
Här bjuder jag mamma på middag: Jadu, ngn retsuarang hon gillar kanske...
Favoritförort: Räknas Gånsta??
Fikar gärna på: Ett fik??
Favoritbutik: H&M tror jag
Bästa lunchställe: Skolan, Mohaha
Favoritgrönsak: de flesta e goda, varför välja ? 
Favoritfärg: Lila ;;D 
Favoritmärke: Märke?? srsly?? 
Favoritdjur: Häst och Katt
Världens bästa nu levande regissör:  Ingen aning
Stjärna jag vill träffa:
Johnny Depp
Favvoskor: Riktigt gamla och ingådda ;)
Klädkonto per månad: Väldigt varierande
Modeförebild: Jag behöver ig´ngen sådan ;;D
Motionerar: Rider och cyklar rätt mkt 
Mest överskattade affär: Biltema, lol
Dyraste jag köpt: Min vinterjacka.
Mode jag aldrig vill se igen: Naket?! 
Favoritprodukt på Systembolaget: Vad som helst därifrån e väl bra, så länge man blir full ;D
Bästa fyllekäket: Pizza
Dansar helst till: Cascada, Simple Plen, Bowling For Soup, Goldfinger, Björn Rosenström och en massa annat, <3 musik
Senaste fyndet: Kommer faktiskt inte ihåg.....
Bästa romanen: Kan väl inte påstå att jag haft ngn :/
Bästa diktsamlingen: MIn egna :P
Favoritprodukt på Apoteket: Jo, för där handlar jag jämt??
Fulaste färgen på kläder: Bajsbrun eller snorgrön
I min cd-spelare: Simple Plan, Bowling For Soup, Goldfinger, Björn Rosenström och en massa annat, <3 musik
Beställer i baren: Har aldrig prövat, än....
Användbar pryl: Mobiltelefon

Kommentarer
Postat av: amäända

Bästa romanen: Kan väl inte påstå att jag haft ngn :/


det står väl roman? du har ju läst romaner. du läste kanske romans??

Postat av: Frida

Vart får ni tag på alla roliga "test"/"frågor"?:P haha

2006-08-14 @ 22:13:21
Postat av: cissi

jaja, men det är väl inte så stor skillnad :P

2006-08-15 @ 14:30:20
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Mimo

Aah Johnny Depp

2006-08-21 @ 17:22:00
URL: http://mimostyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback