A lacy day on my own

Kändes som en bra dag att bara vara hemma och umgås med sej själv.

Låg på gräsmattan under ett träd och läste Kalle Anka-pocket. Det var soligt och skönt :)

Sedan kollade jag på My Boss's Daughter. Den var jättebra!!! Skrattade en massa.

84062-36
Och ja, en film kan inte vara dålig med en så här snygg kille i huvudrollen. Var svårt att inte dregla :P
Så nu kan du få tillbaks den, Amanda, men det var ju inte så länge sedan jag lånade den ändå ;)

Satt framför datan ett tag occh geekade mej lite. Mamma kom hem och klagade på att jag bara ätit macka till lunch. Hon hade nog inte tyckt att det var bra om hon vetat att jag även åt chips och vit smarties choklad ist för riktig mat. Men orka göra mat.
Bokade teoriprov, den 15/9 klockan kvart i 10. Bara och sätta igång och öva.....

Kikade på en till film. Breakfast Club. Den var precis så bra som jag trodde att den skulle vara. Inga svikna förväntningar där inte ;P Den har verkligen ett budskap också.
Andy: "we are all bizzar, just in our own ways"
84062-37
Åt middag, lax. Det är fortfarande lite jobbigt att äta det sedan valborg :/. Sprit och lax hör inte ihop! Efter det var det tårta, Mums! Mamma hade köpt en Monte Carlo.
Pappa fick en slips av mej. Det var lite coolt för mamma hade köpt två skjortor.
Andy Pandy:"man skulle kunna tro att mamma och cilla har samarbetat" Så var dte inte men det var ju passande iaf.


Cyklade bort till stallet. var lite deprimerad men det gick snabbt över. Prudy var extra underbar idagoch tyckte det var jätte roligt att galoppa :D

Hände en kul sak idag. Mötte två Skitsnygga killar. de frågade efter väägen till Kolarvik, på engelska!! Sedan skulle jag försöka förklara. Det gick ju asbra, nej inte riktigt. Jag var fullt upptagen med att inte råglo och börja dregla :P Dessutom försökte Prudy kliva över dem, eftersom hon ville hem till maten ;) Och då ska man snacka engelska!!
Dom hittade faktiskt med hjälp av min vägbeskrivning.  Red efter och kollade för säkerhets skull, och ja, jag skulle ta den vägen i vilket fall, nästan åtminstone.

Han som pratade hade ashärlig dialekt och såg typ ut som Ashton.
Jag vet var jag ska cykla imorrn om jag får tråkigt:P

Man behöver inte vara ledsen för att gråta.
Lika stor chans att man gråter av lycka.
Jag älskar Prudy så mkt att det gör ont och
känslorna får helt enkelt inte plats i kroppen och rinner över som tårar
<3

Kjamar

I really hope that it wasn't meant to hurt!
Maybe it was silly to care.
But I did care and felt sorry and almost started to cry

My feelings are just a filthy mess right now.
What I know is not the same as what I feel.
That disgusting feeeling just waits for a chance to get hold on me,
and then drag me to the bottom of a black hole.
But I won't let it do that!

Thx God for Mirc
Maybe they just talking bullshit
But it's nice to hear it anyway

Hope some one around me would say the same soon
And, no, it doesn't counts if you are drunk.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback