1:a Skoldagen

Hade mina nya skor idag.
Skavsår, som vanligt :/
Som tur var hade inte skolsyster flyttat,
så det var bara att gå dit och tigga plåster det första jag gjorde.

Börje hade glömt mej på skåplistan...
...i år med :/
Fick ett skåp iaf, överskåp, bredvid Amanda.
Så det kan hända att det tar väldigt lång tid att komma hem :P

Hände inte så mkt annars idag.
Lite strul med schemat, men det löser sej väl ngn gång, hoppas jag.

Trevligt att träffa folket.
Såg dock inte till några ettor, de gömde sej väl :/

När jag kom hem åt jag godis, inte bra.
Sen red jag en ganska lång tur i skogen.
 Där vart det full fart, en massa småpojkar som var ute och orienterade.
Efter middagen åt jag mer godis, inte alls bra, för sen mådde jag illa :(

Ja, det var min dag.
Undrar vad som händer imorgon....:/

Kjamar

weirdo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback